پوست و مو ـ زیبایی و لیزر
دکتر رودابه هیرمن پورـ سعادت آباد ـ بالاتر از چهار راه سرو ـ نبش اسمان سوم ـ ساختمان پزشکان آسمان 22125309

لیست قیمتهای لیزر مو

کل صورت 150000 تومان

گردن 100000 تومان

کل بدن 1000000 تا 1400000 تومان

هر دو پا 550000 تومان

هر دو دست 360000 تومان

زیر بغل 75000 تومان

بیکینی 140000 تومان

از جلسه پنجم نیم بها پرداخت کنید.

نکات قابل توجه:

* ار 4 هفته قبل از لیزر از کندن مو ( اپی لیدی ـ مومک و بند ) خودداری کنید.

* استفاده از کرم مو بر یا تیغ مجاز است .

* فاصله جلسات برای موهای صورت 4 هفته و برای موهای بدن 6 هفته است .

* از 6 ماه قبل از لیزر آفتاب گرفتن یا سولاریوم ممنوع است .

 

جهت اطلاع بیشتر با 22125309 تماس بگیرید.

 





 

پی آر پی (PRP= Platlate  Rich Plasma)  

داستان کشف اکسیر جوانی از همان ابتدای خلقت و آفرینش بشر تا کنون ، دغدغه‌ساز بوده است. راهی برای جاودانه ماندن، راهی برای جوانی و شادابی، راهی برای رهایی از چروک و پیری پوست و در یک کلام راهی برای زیبا ماندن.

PRP به پلاسمای حاوی پلاکت تغلیظ شده گفته می شود .پلاکتها حاوی فاکتورهای رشد  growth factors  هستند که عامل اصلی در فرایند ترمیم و بازسازی بافتها میباشند و هنگامی که پوسته پلاکت بواسطه مواد خاصی پاره شود فاکتورهای رشد آزاد می شوند وسبب رشد و تکثیر و تمایز سلولهای مختلف پوستی و بافتی می شوند. مثلا اگر در کنار فولیکول مو تزریق شوند باعث رویش مجدد طبیعی مو می شوند و در پوست باعث افزایش کلاژن ، الاستین، ماده ی بین سلولی ، عروق و در نهایت ضخیم شدن و با طراوت شدن بافت پوستی و رفع چین و چروک ، خطوط و در استخوان یا غضروف باعث ترمیم شکستگی ومانع سائیدگی آنها می شوند .

اگرچه این روش در حوزه‌های مختلف زیبایی کاربرد دارد اما در درمان چروک‌ها، سیاهی و پف زیر چشم و جوان‌سازی پوست دست بیشتر شبیه نوعی معجزه است تا درمان. در حوزه رویش مجدد و قطع ریزش مو هم نتایج شگفت‌انگیزی از خود نشان داده است

مزایای پی آر پی:

• چون این ماده از خود بیمار گرفته می شود ، بنابراین امکان انتقال بیماری یا عوارض ناشی از ورود جسم خارجی در بدن مانند عفونت، پس زدن بافت ، و حساسیت وجود ندارد

• به هیچ وجه خطراتی از قبیل ایجاد تومور در آن وجود ندارد

• اثرات آن میتواند تا حدود یکسال باقی بماند

• باتوجه به وجود انواع آنتی بادی ها در پلاسما بعنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی عمل می کند

معایب پی آر پی :

 ظهور نتیجه آهسته و تدریجی بوده و بعد از تزریق PRP بین ۳ هفته تا ۴ ماه طول می کشد تا خود را نشان دهد.

PRP   حجم دهنده نیست و کاربرد ژل و چربی را برای پر کردن و حجم دهی ندارد مثلا برای پر کردن خط

خنده و یا گونه گذاری استفاده ندارد ولی میتوان برای افزایش ماندگاری چربی تزریقی آن، را با PRP ترکیب کرد .

درچین های عمیق , افتادگی متوسط تا شدید پوست , ضایعات عروقی واسکار شدید با این روش نتایج

خوبی ندارد وجهت رفع اینگونه موارد از انواع ژلها (فیلرها ) ولیزر ها استفاده می شود .که نتایج بهتری دارند.

کاربرد پی آر پی در زیبایی:

 1_ هم برای پیشگیری از پیری و هم برای بهبود و جوانسازی پوست صورت گردن و دست که بعلت افزایش سن و یا نور آفتاب دچار چین چروک، تغییر رنگ، شلی و افتادگی شده اند به کار می رود.

2_ برای جوانسازی اطراف چشم ها و پلکها , که سبب کاهش چین و چروک و کاهش سیاهی و کبودی اطراف چشم می شود. در ترکیب با تزریق چربی باعث ماندگاری بیشتر چربی در بافت میشود .

 3_ باعث کاهش اسکارهای خفیف محل جوش و جای زخم می شود .

4_ برای درمان ریزش و کم پشت شدن موها و تا حدودی طاسی، روش موثری است . PRP عمر موها را طولانی کرده و باعث تقویت فرآیند ترمیم پذیری در موهای آسیب دیده شده و تحریک وتقویت شکل ،قوام وکیفیت در موهای به خواب رفته یا کوچک و کرکی را سبب میشود .PRP به هیچ وجه جایگزین پیوند مو نمی باشد و می توان پیوند مو را همراه با PRP انجام  داد ونتایج بهتری بدست آورد.

تعداد کیتهای پیشنهادی برای مناطق تحت درمان:

دور چشم 1 کیت

جوانسازی صورت 1 کیت

درمان ریزش مو 1تا 2 کیت

جوانسازی گردن 1 کیت

در موارد زیر انجام پی آر پی ممنوع است :

1. بیماران مبتلا به دیابت

2. بیماران خونی حاد یا مزمن مثل اختلالات انعقاد خون یا سرطان خون.

3. ترومبوسیتوپنی  ( کاهش پلاکتها)

4. بیمارانیکه نیاز به مصرف داروهای ضد انعقاد خون مثل وارفارین یا هپارین دارند.

 

*از یک هفته قبل از پی آر پی مصرف NSAID ( آسپرین ـ بروفن ـ دیکلوفناک و ... )و Vit E  ممنوع است.

* مصرف ویتامین C و Zinc  قبل از انجام پی آر پی توصیه میشود.

 

دکتر رودابه هیر من پور ـ دارای گواهینامه پی آر پی از دانشگاه تهران. مشاوره 22125309

 





آبرسانی ( هیدرودرمی)

پوست به علت قرارگرفتن در معرض نورآفتاب، مواد آلاینده موجود در هوا، استرس‌های روزانه و استفاده بیش از حد از مواد آرایشی مستعد از دست دادن آب و خشکی می‌باشد، که در اثر این پدیده پوست تکیده، پیر و بیمار به نظر خواهد رسید، آبرسانی (هیدرودرمی) روشی در دسترس و بسیار موثر برای پیشگیری و درمان این عارضه به حساب می‌آید. یکی از روشهای شاداب کردن پوست هیدرودرمی با آب رسانی به پوست می‌باشد.

با این روش به دلیل رطوبت رسانی به سلولهای لایه شاخی، پوست شادابتر و چین و چروک سطحی پوست کمتر می‌شود. در این روش بوسیله دستگاه هیدرودرمی ژل آب رسان را به سلولهای خشک شده می‌رسانیم. این روش شامل مراحل: بخور پوست، اسکراب، ، هیدرودرمی و ماسک صورت می‌باشد.

 





میکرودرم ابرژن:

این روش امن و درعین حال موثر، سلولهای مرده پوست و منافذ بسته را بر می دارد و به کاهش آکنه، خطوط ظریف پوستی، هایپرپیگمانتاسیون یا لکه های پوستی و آسیب های آفتابی کمک می کند و همچنان یک روش ایده آل قبل از درمان هر گونه لیزر یا پیلینگ (لایه برداری های) شیمیایی می باشد.

میکرودرم ابرژن پوست شما را ظرف چند دقیقه جوان سازی می کند. میکرودرم ابرژن از ذرات بسیار کوچک کریستال استفاده می کند که به آرامی و بدون درد پوست را لایه برداری می کند و توسط مکنده ها (وکیومها) سلولهای مرده پوست برداشته می شود که در نتیجه این کار، پوست روشن، نرم و تازه با قرمزی بسیار اندک می گردد.

میکرودرم ابرژن همچنان تولید سلولهای جدید لایه بازال را افزایش می دهد، منافذ پوست را تمیز می کند و باعث تحریک سنتز کلاژنهای پوست می شود و در نتیجه  قوام پوست را افزایش می دهد. 

موارد کاربرد میکرودرم بطور خلاصه عبارتند از:

 *کاهش چین و چروکهای صورت

 *لکه های وابسته به سن 

 *اسکارهای آکنه و اسکارهای آبله مرغان

 *اسکار به دنبال تروما

 *بستن منافذ باز پوست

طی عمل میکرودرم ابرژن، لایه های مرده و آسیب دیده سطح پوست برداشته می شوند. لذا پوست تازه و سالم به سطح می رسد. ضمناً این لایه جدید امکان جذب لوسیون ها، کرم ها و داروهای پوستی را 4 تا 6 برابر افزایش داده و اثرات آنها را بیشتر می نماید. جهت پاسخ دهی بهتر نیاز به تکرار جلسات می باشد و فاصله جلسات حداقل 2 هفته یکبار است.





 پاکسازی

یکی از مراقبت‌های اساسی پوست، پاکسازی پوست است. پاکسازی پوست برداشتن سلولهای مرده و نیزآلودگی‌هایی است که بر روی پوست تجمع پیدا کرده است. این کار می‌تواند سبب ایجاد شادابی و طراوت در پوست شود و به سلامت پوست کمک می‌کند. با این کار سلولهای لایه‌های سطحی پوست و نیز چربی‌ها و ذراتی که در اثر آلودگی‌های هوا بر روی پوست نشسته است برداشته می‌شود. پوست آینه تمام نما از میزان سلامت روح و تن شماست

پاکسازی باعث برداشته شدن لایه شاخی و مرده پوست و از بین بردن دانه های سرسیاه و سرسفید به روش غیر تهاجمی وموجب شفاف شدن پوست وجذب بهتر مواد بر روی پوست می شود.

پاکسازی پوست برای تخلیه کمدون ها( جوشهای سر سیاه) وکنترل چربی پوست صورت انجام می شود. که معمولاً برای پوستهای چرب انجام شده و همچنین یک لایه نازکی به نام لایه شاخی یا(کورنه آل) که سطحی ترین لایه پوست است از روی پوست برداشته می شود که باعث شفاف شدن پوست می شود.

برگرداندن طراوت و شادابی پوستتان کار چندان سختی نیست. می‌توان با یک پاکسازی ساده دانه‌ها و جوش‌های سر سیاه و لایه‌های مرده پوست را از میان برد.

این کار با توجه به نوع پوست ابتدا با استفاده از بخور پوست نرم شده . با استفاده از  مواد تمیز کننده و شیر پاک کن سطح پوست تمیز شده و جوشهای زیر پوستی با یک وسیله مخصوص تخلیه شده  و بعد از آن با استفاده از اسکراب‌های مناسب با نوع پوست سطح پوست کمی ماساژ داده خواهد شد.





درباره وبلاگ

دکتر رودابه هیرمن پور عضو انجمن لیزر ایران دارای گواهینامه تخصصیSkin Care اینستاگرام skincare_layser
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و مو ـ زیبایی و لیزر و آدرس skincare.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1