پاکسازی
پوست و مو ـ زیبایی و لیزر
دکتر رودابه هیرمن پورـ سعادت آباد ـ بالاتر از چهار راه سرو ـ نبش اسمان سوم ـ ساختمان پزشکان آسمان 22125309

 پاکسازی

یکی از مراقبت‌های اساسی پوست، پاکسازی پوست است. پاکسازی پوست برداشتن سلولهای مرده و نیزآلودگی‌هایی است که بر روی پوست تجمع پیدا کرده است. این کار می‌تواند سبب ایجاد شادابی و طراوت در پوست شود و به سلامت پوست کمک می‌کند. با این کار سلولهای لایه‌های سطحی پوست و نیز چربی‌ها و ذراتی که در اثر آلودگی‌های هوا بر روی پوست نشسته است برداشته می‌شود. پوست آینه تمام نما از میزان سلامت روح و تن شماست

پاکسازی باعث برداشته شدن لایه شاخی و مرده پوست و از بین بردن دانه های سرسیاه و سرسفید به روش غیر تهاجمی وموجب شفاف شدن پوست وجذب بهتر مواد بر روی پوست می شود.

پاکسازی پوست برای تخلیه کمدون ها( جوشهای سر سیاه) وکنترل چربی پوست صورت انجام می شود. که معمولاً برای پوستهای چرب انجام شده و همچنین یک لایه نازکی به نام لایه شاخی یا(کورنه آل) که سطحی ترین لایه پوست است از روی پوست برداشته می شود که باعث شفاف شدن پوست می شود.

برگرداندن طراوت و شادابی پوستتان کار چندان سختی نیست. می‌توان با یک پاکسازی ساده دانه‌ها و جوش‌های سر سیاه و لایه‌های مرده پوست را از میان برد.

این کار با توجه به نوع پوست ابتدا با استفاده از بخور پوست نرم شده . با استفاده از  مواد تمیز کننده و شیر پاک کن سطح پوست تمیز شده و جوشهای زیر پوستی با یک وسیله مخصوص تخلیه شده  و بعد از آن با استفاده از اسکراب‌های مناسب با نوع پوست سطح پوست کمی ماساژ داده خواهد شد.







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دکتر رودابه هیرمن پور عضو انجمن لیزر ایران دارای گواهینامه تخصصیSkin Care اینستاگرام skincare_layser
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و مو ـ زیبایی و لیزر و آدرس skincare.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1